Svaz odpůrců ASKO nábytek - Bydlení čtenářů diskuze

Doporučujeme si prohlédnout aktuální Möbelix leták.


Svaz odpůrců ASKO nábytek (Bydlení čtenářů)

<123

Re:

4.4.2014 18:36 | autor:  Milan - 193.165.69.xxx

Dobrý den,
mám špatnou zkušenost při nákupu sedací soupravy z ASKA Tábor. Při výběru nám radila příjemná a vstřícná prodavačka, tudíž na mě skrze ni udělal obchod velice dobrý dojem. Skutečnost je opakem. Sedací souprava byla dopravena s dvoutýdenním spožděním a poškozeným dílem díky přepravci. Ihned jsem sedací soupravu reklamoval a požadoval výměnu vadné části. Reklamace mi byla uznána a přislíbena výměna. Cca 26. den reklamační lhůty jsem obdržel dopis, že se termín reklamace prodlužuje na 60 dní, s čímž jsem nesouhlasil. Proto jsem po překročení lhůty od smlouvy odstoupil. Jednal jsem s arogantní a nepříjemnou zástupkyní vedoucí, která mi před očima roztrhala sepsané odstoupení od smlouvy, z důvodu, že jsem sedací soupravu nevrátil. Kupní cenu prý vrátí nejdříve do 20 dnů. Uvidím jak tato nepříjemná záležitost dopadne. Chci tímto varovat všechny zákazníky, aby si dali pozor na nákupy v ASKU Tábor.

Re:

10.4.2014 12:24 | autor:  krysacek

ASKO nábytek jsme koupili s přesvědčením, že bude do konce života. Nebyl. Nyní ho máme uložený v externím skladu v City Self-Storage v Dejvicích...

Re:

30.11.2014 17:36 | autor:  lEA - 212.71.166.xxx

Já si myslím že když už nábytek tak má být přece kvalitní. Proto jedině nábytek z masivu. A nemusí být ani drahý když víte kde hledat :-) http://www.extra-nabytek.cz/

Re: Běs

22.9.2015 20:56 | autor:   - 86.49.24.xxx

Po špatné zkušenosti s koupí sedačky v Jena nábytek(dvakrát reklamace dvou sedaček stejného typu)mně manželka přemluvila k návštěvě pavilonu hrůzy ve Štěrboholích.Vystavené zboží konkrétně sedačky už při letmém pohledu vykazují znaky 2.jakosti.Mnohé výrobky hlavně křesla k PC vypadají jako výrobky učnů 1 a 2 ročníku.Opěradla obšitá bordurou z přeložené koženky,skrabacené a různě pokroucené záhyby navíc u každého kusu trochu jinak dávají tušit,že tyto výrobky nemůže vyrábět někdo kdo má alespoň minimální znalosti o této profesi.V závěru mne napadlo jediné.Použít hlášku z jednoho filmu.Chce se mi zvracet.

Re:

31.12.2015 10:48 | autor:  Michal Henych - 178.77.232.xxx

Asko=nejhorší obchod s nábytkem,banda podvodníků a zlodějů

Re:

8.1.2016 19:31 | autor:   - 109.81.210.xxx

Dobrý den,
chtěla bych se s Vámi podělit s mojí negativní zkušeností s reklamací v Asku. Nedávno jsme si koupili sedací soupravu v Asku v Čakovicích, přivezla nám jí nějaký firma, která nám já odnesla před byt a zase odjeli.(stav věci jsme si nekontrolovali, představa, že dopravci čekají než mi rozbalíme ohromné krabice a vše zkontrolujem je nereálná..) Po pár hodinách jsme rozbalili všechny krabice a zjistili, že područka u gauče je roztřezná, asi 30cm trhlina. Hned ráno jsme jeli na reklamaci s tim, že požadujem výměnu, to nám paní z reklamačního oddělení okamžitě zatrhla. O jejích chabých komunikančních schopnostech a celkově nějakém alespoň trochu inteligentním vyjadřováním ani nemluvím..Horko těžko s námi tedy vypsala reklamační protokol a my čekali, dnes nám přišel dopis s tím, že to zamítají, že jsme si to udělali sami a, že nový kus nás bude stát 50-70 euro. Mají v tom ještě takový nepořádek, že nám zárověň volali a domluvili návštěvu technika, který se přijde na tu sedačku podívat, přitom nám dnes doručili dopis se zamítákem. Nelíbí se mi politika Aska..prodávat poškozené zboží a spoléhat na to, že to nikdo nepožene dál? DO ASKA UŽ NIKDY VÍC! PS: Doufám, že můj příspěvek a mnoho dalších zde odradí jejich případné zákazníky a poohlídnou se spíš někde jinde. :-)

Re: Re:

19.10.2017 22:26 | autor:  Jana - 93.89.107.xxx

Dobrý den, vezli jste sedačku í s obalem? Nam přišla poškozená ale já byla v práci a přítel akcne hned postupně obaly vyhazoval. A teď po nás chtějí ppl poslat i obal....

Re: PRAGER

26.12.2016 18:47 | autor:  majbach

Znate nekdo LUBOSE PRAGERA,Montuje kuchyne pro ASKO V PRAZE STERBOHOLY,A CAKOVICE a asi nekde jinde,jeste.Je to h***l vsech h***lu,nechce platit penize za montaze,z ASKA je vyfakturuje a pak pro ty co pro nej montujou nebo montovali obere o prachy,vystavuje fiktivni skodny protokoly a podobne aby nemusel platit penize.Tenhle monopol v ASKU je asi pravdepodobne zaziej,a s nekym z ASKA se musi delit,za to te ho tam drzej h***la,a dohazujou mu veskerou praci,a nomalni montazni party se nemaji sanci tam dostat,protoze vsechno nacpou tomuhle d****tnimu HUJEROVI,Z TACHLOVIC.Pak snadno jezdi ovencenej zlatem kdyz mu to v ASKU tolerujou dodnes,a krejou dalsi jeho s***ky co kde nadela.Z kazdy montaze si bere od monteru 25% z ceny montaze,15%z dopravy a z domontazí jak by smet a to jeste buh vi jak to je dal jeste,je treba tyhle knechty znicit,a ne je zivitTo se potom nabalikuje ASKO I S PRAGEREM na obycejnejch lidech,a na tech co to pro ne delaj.Znicit zavcasu,a mejte rozum lidi

Re: Re: PRAGER

27.12.2016 12:57 | autor:  Jarda - 194.228.20.xxx

Upřímně...............patří ti to, když znevažuješ řemeslo a montuješ tyhle jejich s***ky...........

Re: Re: PRAGER

27.12.2016 12:58 | autor:  Jarda - 194.228.20.xxx

Upřímně...............patří ti to, když znevažuješ řemeslo a montuješ tyhle jejich s***ky...........

Re:

13.4.2017 11:04 | autor:  Mirek - 194.50.215.xxx

Doporučuji všem, které náhodou napadne nakupovat v Asko, aby se této prodejně raději vyhnuli velkým obloukem. Příšerně dlouhé dodací lhůty. Nekompetentní personál, lživé a vyhýbavé odpovědi na Vaše dotazy. Kdo tomu nevěří, ať si tam jde něco koupit. Já už nikdy více.

Re:

14.4.2017 0:30 | autor:  Daavot

Bohužel také máme špatnou zkušenost. Dodací lhůtu nedodrželi a reklamaci nám po příšerně dlouhé době neprávem zamítli... nakupovali jsme nábytek do úplně nového bytu z různých míst - nikde nebyl problém v reklamaci, většinou nebyl problém ani v produktu!

Nevstřícnost, hrozné jenání, arogance

13.1.2018 22:02 | autor:   - 109.164.120.xxx

Ahoj všichni, v ASKU jsme si pořídili sedací soupravu za cenu 25000,-, dle informací prodejce zlevněnou z 39000,-. Sedačka nám přišla s několika týdenním zpožděním, ale úplně jsem na ni nespěchali, tak to pro nás nebyl zas takový problém, i když jsme několikrát museli urgovat. Nyní máme sedačku 2 roky a 3 měsíce. Sedačka má sedáky i opěrky z látky a jen malý pruh mezi opěrkou a sedákem je umělá kůže. Kůže popraskala a loupe se. V ASKU nám samozřejmě reklamací zamítli s tím, že je po záruční době (na to asi mají právo dle zákona), ale s jakou arogancí s námi jednali bylo pro nás docela zarážející. Z jednání Brněnského ASKA jsem neměl sebemenší pocit, že by jen trošku chtěli něco řešit. Politika firmy je na úrovni tehdejších komunistických prodejců. Já se do budoucnu ASKU budu vyhýbat obloukem a vy, kteří přemýšlíte tam něco pořídit, radím to stejné. ASKO NE!!!
Je mi jasné, že zaměstnanci se kterými jsem se reklamaci pokoušeli řešit mají jasné instrukce jak postupovat, možná jsou jim i připisovány negativní prémie za vyřízení reklamace, takže na ty se nezlobíme, ale naopak je lituji, že pracují pro takového zaměstnavatele. No i když na druhou stranu najít práci v dnešní době, kdy je nezaměstnanost 4%, není problém, takže je nelituji, asi tam chtějí pracovat a s politikou firmy souhlasí.

<123
 

Odkazy

Zahradní párty stanyNazeleno.cz - magazín o úsporách energií a ekologii