OKAY Elektrospotřebiče - Elektronika diskuze

Doporučujeme si prohlédnout aktuální letáky Electro World.


OKAY Elektrospotřebiče (Elektronika)

12>

Garance 30 dnů

22.8.2009 16:39 | autor:   - 78.157.168.xxx

Co si myslíte o garanci 30 dnů
Mě třeba dost pomohly stránky www.okay-elektrospotrebice.nazory.cz
Ušetřil jsemdíky tomu 2700,-

Re: Garance 30 dnů

21.12.2009 17:43 | autor:   - 85.92.55.xxx

Jak jste je ušetřil?Můžete to napsat?

Re: LG lcd

18.12.2009 18:18 | autor:  petar - 85.161.159.xxx

mam problem s nastavením zvuku muže mi někdo prosím poradit??

garance 30 dnů ??

25.2.2010 21:21 | autor:   - 94.229.92.xxx

Garance vráceni peněž 30 dnů asi zjevně nefunguje. po 14 dnech jsem šla mp3 přehlávač vrátil, jelikož přestal uplně fungovat tak mi paní v prodejně OKAY dala přístroj nový v "rámci garnance vrácení peněz". na účtěnku zapsala datum výměny přístroje a na dotaz zda od toho datume běží také 30 dnů na tento nový přístroj řekla ano. po dalších 3 týdnech se přístroj nepravidelně sám restartoval. po příchodu do prodejny mi bylo řečeno,že nárok na vrácení penez nemám, co vůbec vlastně chci, však 30 dnů je již dávno pryč. ačkoliv nový přístroj jsem měla teprvě 3 týdny. po dlouhém rozhovoru mi bylo řečeno, že mi prodávající řekla nepravdivou informaci a jediné co pro mě mohou udělat tak "budou tak laskaví" a pošlou přístroj na reklamaci. takže místo 30 dnů jsem jedinou službu od daného obchodu dostala takovou, že byly tak "ochotní" příjmou přístroj na reklamaci.

Re: garance 30 dnů ??

17.10.2012 22:06 | autor:  Toomass2 - 88.100.96.xxx

NO, slečno,si pletete pojmy s dojmy...garance vrácení peněz funguje tak, že ten výrobek musí být nepoškozenýa v původním obalu,a hlavně NEROZBITY, to co píšete vy, je věc...na reklamaci(to nemá s garancí vrácení peněz nic společnýho). Takže ta první paní vám každopádně dala mylnou info.Respektive máte nárok pokud se ta věc rozbije(posoudí servis)do půl roku od koupi na výměnu za nový kus.. Ale neplette sem garanci vrácení zboží, to s vaším případem nemá absolutně nic společnýho. A speciélně ženy toto nějak obtížně chápou, zřejmě třeba na tomhle je jasně vidět vyšší ženské přirozené IQ..

Re: garance 30 dnů ??

1.2.2015 12:46 | autor:  Petr - 217.195.174.xxx

Ahoj. No i u reklamace jsou "ochodtní". Spíš se na tebe koukajá jak na otravu. Pozor na ně.

Re: garance 30 dnů ??

6.12.2010 14:10 | autor:  amigo - 83.208.119.xxx

To je prodejcům podobné všichni stejní, co čekáte, zajímavý človek(zákazník) je jen než složí peníz

NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

28.12.2010 21:52 | autor:  Dalibor - 89.176.39.xxx

OKAY drahý a nesolidní obchod!!!
NEDOPORUČUJI!!!
A kdo doporučuje, ať se laskavě naučí nakupovat levně a necpe peníze vyžírkům!
Jinak se v téhle pomatené republice lépe mít nebudeme.
V Rakousku si takhle vyskakovat a prodávat předražené zboží nemohou dovolit.
Tak proč to dělají tady v ČR.

Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

28.1.2014 20:17 | autor:  Otakar - 79.127.136.xxx

Nedoporučuji Také ! Zaplatil jsem kartou za zboží, obchod po platbě stornovali a peníze nevrátiliu. Lhali, že je nemají ! Až po podání trestního oznámení je honem vrátili ! A mail, který jsem jim poskytl mi "zapráskali" jejich reklamama ! Omluva za něco ? Žádná. Zlodějina, podvod celé toto elektro ! Ruce od nich hooodnbě pryč,.

Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

10.3.2014 10:20 | autor:  Astor - 46.13.85.xxx

Naprosto souhlasím. Chovají se jak na divokém západě. Proč Obchodní inspekce nic nedělá. Zakázala bych jim to jejich podvodné podnikání

Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

10.1.2011 18:48 | autor:   - 85.71.180.xxx

V Okayi jsem pracoval 5 let. Co píšete výše je absolutní pravda. Bohužel se to děje nejen tam, ale i v jiných elektrech. Přímo v Okayi se dělaly velká zvěrstva. Jedna rada nadevše: vždy, ale opravdu vždy si kupujte originál zabalený výrobek!!!!!!!!!

Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

16.10.2011 13:33 | autor:  byvali zamestnanec na SK - 109.230.38.xxx

Ano aj v slovenskem okayi sa deju zverstva.. okrem toho ze sa tu predavaju uz vratene vyrobky ci uz v 30 dnovej garancii alebo vyrobky ktore boli pokazene.. napr. televizory ktore boli poslane do servisu a po opraveni znova vystavene a predavane ako nove.. vela ludi si takto uz pouzite televizori pokupovalo. nehovoriac o kazdom tovare ktory sa vrati a je funkcny /30dnova garancia/ je nasledne vystaveny a predavany ako novy. kazdy den sa vracali minimalne 4 veci vramci 30 dnovky.. o nefunkcnych alebo nekompletnych vyrobkoch ani nehovorim PREC OD TEJTO FIRMY NADALEKO!

Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

7.11.2011 7:50 | autor:  Tom - 88.208.93.xxx

Musím varovat.
Telefon vystavený za vitrínou nejsou ochotní/schopni zapnout.Odkazují se na možnost 14 dní vrátit zboží bez udání důvodu.To je ovšem jenom lež.Telefon začal po pár dnech přestal fungovat,vadná display a asi i elektronika.Při snaze ho vrátit nevracejí ihned peníze,ale pouze běží jinak pojmenovaná reklamace....
Rozhodně nic nekupovat.

Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

4.5.2012 19:21 | autor:  M.K. - 188.116.73.xxx

Zřejmě to bude pravda. Občas jsem u nich něco zakoupil, ale spíše drobnější elektro. U nás ve městě teď mají novou pobočku a proto budou přijímat nové zaměstnance, chtěl jsem se tedy zeptat, zda nemáte někdo zkušenost s jejich program program i-Akademie Okay viz. např. http://www.vyprodejelektra.cz/elektro-okay/ . Na jak dlouho to je? Nebo je to čistě online forma přípravy? Předem díky za odpověd.

Re: Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

13.6.2012 11:41 | autor:  kakao

Elektro okay je jedna velka hamba na SLOVENSKU!CO MYSLITE,PRECO STALE HLADAJU NOVYCH PRACOVNIKOV?CLOVEK TAM NEVYDRZI PRACOVAT!!SAME INTRIGY,KLAMSTVA A NEKVALITNE VYROBKY!PREDAVAC DIV,ZE SA VAM NESTRCI DO ZADKU,CO V ZIADNOM ELEKTRE NEROBIA A JE TO VELMI NEPRIJEMNE!!!JA BY SOM TAM NEKUPILA ANI BATERKU DO HODINIEK!LUTO MI JE ZAMESTNANCOV LEBO JE TO NAJZAKERNEJSI KOLEKTIV AKY SOM KEDY SPOZNALA!

Re: Re: Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

21.8.2012 13:23 | autor:  velkejmalej - 85.162.196.xxx

ja mam to super šteští že u každé reklamace je se mnou mámá. jinak bych byl asi taky nasranej. V reklamacích je přece jenom lepší "nežnější pohlaví"..

Re:

3.4.2014 16:03 | autor:  ludanek

Nedoporučuji cokoli kupovat v obchodech Okey.
Celkem jsem nakoupil v Okay 5 věcí : TV, Satelitní komplet,Mobilní telefon, Flash disk, kabel.
Jediné co z toho bez problémů fungovalo a funguje je kabel.
Nevím jestli mám takovou smůlu, nebo jestli berou už někde vyselektované zboží, ale satelit přestal fungovat po cca 4. měsících s tím, že za 14 dní ho opraví, byl jsem tam celkem 3x a prý to ještě není, když jsem tam byl po 30 dnech tak byl a z dokladu jsem zjistil, že už byl na obchodě opravený po 10 dnech. TV LG přestala fungovat po 4. dnech na reklamaci jsem čekal 25 dní a ještě meli u reklamace řeči a zkoumali TV jestli jsem si jí nerozbil a jestli mám přepěťovou ochranu, bez ní by to asi neuznali ?
Mobil jsem koupil manželce a vydržel cca 1 rok, zacházela s ním slušně, reklamace vyřízena po 30 dnech k spokojenosti. Flash disk přestal fungovat po 1. použití, zase kecy co jsem s ním prý dělal ? Na konec mi po 31 dnech vrátili peníze, o výměně nechtěli slyšet, že prý bych musel 100,-Kč doplatit neboť jí už nemají v akci. To mi už připadá hodně sprosté.
Takže za mně už nikdy nic nebudu kupovat v Okay a budu je všude chválit, hlavně tam, kde je neznají, neboť kde je už znají to nemá cenu.

Re: Spokojenost

25.9.2014 21:33 | autor:  Dany - 91.103.166.xxx

Já mám s většinou elekter celkem blbé zkušenosti. Nikdy jsem moc nechtěl nakupovat v eshopech kvuli reklamaci a tak. Ale vyzkoušel jsem Booth.cz i protože jsem z Ostravy a kdyžtak bych k nim zašel, ale musím říct,že mají perfektní ceny a dokonce i skvěle poradili. Mnohem lepší komunikace než s prodavači v elektru, kteří čumí a jsou otrávení asi protože po nich chcete, aby dělali něco, co je v náplni jejich práce.

Re: Nedopručuju nic kupovat a ani pracovat

20.1.2015 23:29 | autor:  Neřeknu - 85.70.178.xxx

To že v každé prodejně říkají jak jsou nejlevnější není vůbec pravda.. Pracoval jsem pro OKAY a vím moc dobře jak to tam chodí snaží se vám prodat co nejvíce artiklů na jednu účtenku aby nevznikl jednopoložkový prodej za čož vedoucí prodejny dostane od centrály pokutu takže se Vám snaží prodat co nejvíce.. Když jsi zakoupíte npař. Rychlovarnou konvici nabídnou Vám k ní tzv. "Bleskovou výměnu" za kterou zaplatíte něco málo navíc (podle ceny), zažil jsem že paní měla BV (bleskovou výměnu) dostala sice hned nový kus ale ten co přinesla se zanesl zpátky na prodejnu a prodávala se jako nová.. Takovýhle vychytávek mají víc čím víc nabídnou tím víc mají peněz.. Jinak důvod proč nepracovat pro firmu je asi takový že nemáte zaplacené všechny hodiny ale pouze šišky.. Bývalý logistik měl mít dvousložkovou mzdu hodiny a provize z prodejny, ještě mohl prodávat ale bylo mu to k ničemu protože nedostal ani floka za šišky.. Takže srhňme si to přes 300 hodin 300 000 šišek provize prodeje celková suma by se měla vyšplhat přes 22 000 čistýho a to ještě ubírám a čistá mzda činila pouze něco málo přes 12 000.. Vyšlou Vás někam na služební cestu a neproplatí ani cesťák pokud nejste VP nebo ZVP... Jsem rád že jsem tam pracoval aspoň jsem zjsitil že tam nakupovat už nikdy nepujdu.. A vy VP, ZVP, a ostatní vrťte si hlavou jak chcete.. s Páním krásného dne kolega

Re: Re: Nedopručuju nic kupovat a ani pracovat

1.2.2015 15:40 | autor:  obyvatel

Fajn diskuze, konečně jsem si potvrdila to, co jsem si myslela už roky. Tohle dám doma přečíst muži, konečně snad pochopí mou averzi vůči této prodejně

12>
 

Odkazy

Zahradní párty stanySvět bydlení - magazín o bydlení a životním stylu