Domácí posilovna - Ostatní diskuze

Doporučujeme si prohlédnout aktuální letáky Globus.


Domácí posilovna (Ostatní)

Toto téma se vztahuje k článku Domácí posilovna.

základní cviky

11.2.2008 7:22 | autor:  Martin -

Dobrý den, jen bych si dovolil takový malý komentář. Problém dnešních začátečníků je v tom, že cvičí hlavně, nebo pouze na strojích, což je ovšem základní a hrubá chyba. Nejdůležitější cviky se provádí zásadně bez složitých strojů, ve stoje, v sedě, nebo v leže. Jsou to zejména: Na prsa - tlaky v leže na benchi s rovnou tyčí, tlaky v leže s jednoručkami, pulover s jednoručkou a rozpažky s jednoručkami. Na ramena tlaky v sedě s jernoručkami, tlaky ve stoje s rovnou tyčí a rozpažky ve stoje s jednoručkami. Na záda mrtvý tah, přítahy v mírném předklonu s rovnou tyčí, a shiby. Na biceps a triceps to jsou jednoduché cviky s jednoručkami a EZ tyčí ve stoje, sedě a v leže. Na nohy pak doporučuji dřepy a výpony na lýtka s rovnou tyčí na ramenou. Cviky na nohy je dobré doplnit o předkopávání a zakopávání na stroji. Dále cvičit břicho na lavičce (lehy-sedy) a na žebřinách - předkopávání. Tyto cviky je třeba brát jako základ a poté provádět doplňování s cviky na strojích. Pokud se cvičí pouze na strojích, vede to k nerovnoměrnému a nedostatečnému nárůstu svalové hmoty a nedoáhnete procvičení všech svalů, zejména stabilizačních.

Re:

5.11.2013 9:01 | autor:  Thomass - 91.187.58.xxx

Zdar borci, mám ve sklepě společně s pár lidmi fitko. Máme tam žebřiny, TRX, nějaké lavičky a činky. Řešíme ale problém, co dát na zem pro hrubější odkládání činek. Dva koberce na sobě toho moc nezmužou. Našel jsem na netu takovou fitness podložku http://www.eshop-rohoze.cz/fitness-rohoze-a-podlozky/zatezova-podlozka-pod-fitness-stroje-gym-mat-90-x-182-x-0-6-cm/ . Nemáte ale tip na něco levnějšího. Díky!

 

Odkazy

Zahradní párty stanySvět bydlení - magazín o bydlení a životním stylu