Rovnocenný partner

19.07.2012 | PR článek | Rubrika - Stavba

Divize Střešní a solární technologie koncernu Roto s celkem 4 100 zaměstnanci na celém světě a obratem za rok 2011 ve výši zhruba 656 milionů eur patří k předním výrobcům střešních oken a příslušenství.

Rovnocenný partner
Reklama

Centrála koncernu Roto ve městě Bad Mergentheim

Se svými 1 400 zaměstnanci, 3 výrobními závody a 20 prodejními pobočkami v Evropě tato divize vyvíjí, konstruuje, vyrábí a uvádí na trh kvalitní produkty, které se vztahují k tematickým okruhům šetření energie, získávání energie a komfort na šikmé střeše. Společnost z údolí německé řeky Tauber je symbolem inovační špičkové technologie německé kvality. Centrála podnikové divize Roto Střešní a solární technologie sídlí v německém městě Bad Mergentheim, kde je zaměstnáno zhruba 700 lidí.

 

Růst díky důsledné orientaci na zákazníky

Jak prohlásil člen představenstva zodpovědný za tuto divizi, Christoph Hugenberg, stanovila si společnost na další léta za cíl výrazný růst, kterého by mělo být dosaženo zejména na zahraničních trzích intenzivnějším soustředěním na podstatné záležitosti a na důslednou orientaci na zákazníkův prospěch. Toto zaměření je obsaženo v základním principu, který spočívá v poskytování konkrétního a vnímatelného praktického užitku obchodním partnerům a koncovým spotřebitelům. „Naším cílem je podpořit vše, co zvýší výkon společnosti a co bude pro zákazníka reálně vnímatelné,“ říká Christoph Hugenberg. Vedle kvality produktů a jejich uživatelského pohodlí také výslovně zmínil v této souvislosti podporu tržních partnerů ve všech relevantních oblastech, jako je servis, logistika, schopnost včasného dodání nebo podpora ze strany pracovníků pověřených distribucí.


Nová platforma pro jihovýchodní Evropu

Výrazem této důsledné orientace na zákazníky by měla být i nová strukturalizace prodejních aktivit v Evropě. Novou implementací platformy Jihovýchodní Evropa byly například vytvořeny předpoklady k tomu, aby se společnost mimo jiné ještě intenzivněji zaměřila na trhy v Česku a na Slovensku, a aby optimalizovala podporu tržních partnerů. Odpovědnost za koordinaci aktivit nese od 1. dubna letošního roku vedoucí platformy, Stephan Hettwer.


Situace v České republice „

V České republice máme za sebou velice úspěšný rok 2011,“ konstatoval vedoucí platformy a vyzdvihl zejména pozitivní vývoj obratu a intenzivní spolupráci s obchodními partnery. Tento vývoj by společnost v budoucnu chtěla dále podporovat důsledným zaměřením všech aktivit právě na ně a profesionální montážní firmy. „Chceme se našim zákazníkům dívat zpříma do očí a prezentovat společnost Roto jako transparentního a spolehlivého partnera. Chceme být zákazníkům vždy k dispozici,“ říká Stephan Hettwer dále. Jasným cílem je podle něho přesvědčit obchodní partnery a zákazníky kvalitní nabídkou produktů, vystupováním a pracovním nasazením, a ne je přemlouvat prostřednictvím agresivních marketingových opatření.

 

Promyšlené partnerství namísto hektické akčnosti

Vzhledem k aktuální situaci na trhu, která byla negativně ovlivněna zejména nedávným zvýšením daně z přidané hodnoty, je nutné rozvážným postupem společně s partnery udržovat stabilní ceny. „Hektickou akčností se pouze zvyšuje riziko ztráty marží, a proto vědomě nebudeme dělat žádné krátkodobé, překvapivé akce,“ prohlásil vedoucí platformy. Společnost Roto mnohem spíše sází na další zintenzivňování spolupráce se specializovanými prodejci a montážními firmami, a tím na pokračování úspěšné spolupráce posledních měsíců.


Cílené investice na trhu orientovaném na kvalitu

„Český trh se díky své výrazné orientaci na kvalitu výborně hodí k filosofii naší společnosti, a proto má pro firmu Roto vysokou prioritu,“ zdůraznil Stephan Hettwer. Společnost chce v budoucnosti do tohoto trhu investovat ještě intenzivněji, protože se zde už celá léta daří pozitivně utvářet odbyt a vývoj cen v segmentu střešních oken.


Školicí středisko a centrální sklad se osvědčily

Dva příklady zvýšeného úsilí podniku uvedl následně Ing. Lubomír Kodad, country manažer pro ČR a SR. Je to školicí středisko RotoKampus a nový centrální sklad pro Českou republiku a Slovensko v Praze. „Náš RotoKampus stoupá v oblibě a je velice úspěšný,“ říká s potěšením Ing. Lubomír Kodad a odkazuje na výmluvnou řeč čísel. Během uplynulých dvanácti měsíců využilo rozsáhlou nabídku školení a dalšího vzdělávání pražského střediska více než 850 parterů ze sféry řemesel a obchodu. Velmi pozitivně se podle Ing. Lubomíra Kodada rozvíjí i centrální sklad, který byl otevřen v květnu v Praze, a ze kterého mohou být rychle a pružně obsluhovány trhy v Čechách a na Slovensku.
 

Spolehlivý partner

Pražská pobočka představuje pro společnost dobré východisko k tomu, aby mohla požadavkům tohoto slibného trhu vyhovět: „I v budoucnu chceme dělat všechno pro to, abychom v co nejširší míře podpořili naše partnery v České republice. A budeme dále cíleně investovat do opatření a projektů, aby se značka Roto dostala do popředí, a aby se společnost trvale etablovala na trhu jako spolehlivý partner,“ shrnuje závěrem vedoucí platformy Stephan Hettwer.

Zdroj: www.roto-frank.cz

Reklama
Reklama

Související články

Střecha jako nová – čistíme střešní krytinu od mechu

25.09.2020 | Stavba

Mech nepůsobí na střešní krytině esteticky a navíc může být i dosti problematický. Odstranění mechu ze střechy je tedy žádoucí, otázkou ovšem zůstává… Celý článek

Lehké střešní krytiny značky Onduline

05.08.2019 | Stavba

Vybrat si střešní krytinu může být běh na dlouhou trať. Na trhu je tolik rozdílných možností. Po které ale sáhnout? Pokud hledáte lehkou střešní… Celý článek

Co stavitelům nabízí stavebniny PRO-DOMA?

25.04.2019 | Stavba

Jedním z nejdůležitějších předpokladů každé úspěšné stavby je přístup k dostatečně širokému sortimentu kvalitních a regionálně dostupných stavebnin.… Celý článek

Vybíráme jímku. Jak na to?

15.06.2018 | Stavba

O tom, co je to jímka, se není nutné dlouze rozepisovat. V praxi se jedná o hermeticky uzavřenou nádobu, který je umístěná pod zemí. Když se… Celý článek

Reklama
Reklama