OKAY Elektrospotřebiče - Elektronika diskuze

OKAY Elektrospotřebiče


Nový příspěvek
Garance 30 dnů

22.08.2009 16:39:05 |

Co si myslíte o garanci 30 dnů Mě třeba dost pomohly stránky www.okay-elektrospotrebice.nazory.cz Ušetřil jsemdíky tomu 2700,-:))
Odpovědět
Re: Garance 30 dnů

21.12.2009 17:43:17 |

Jak jste je ušetřil?Můžete to napsat?
Odpovědět
Re: LG lcd

18.12.2009 18:18:49 | petar

mam problem s nastavením zvuku muže mi někdo prosím poradit??
Odpovědět
garance 30 dnů ??

25.02.2010 21:21:09 |

Garance vráceni peněž 30 dnů asi zjevně nefunguje. po 14 dnech jsem šla mp3 přehlávač vrátil, jelikož přestal uplně fungovat tak mi paní v prodejně OKAY dala přístroj nový v "rámci garnance vrácení peněz". na účtěnku zapsala datum výměny přístroje a na dotaz zda od toho datume běží také 30 dnů na tento nový přístroj řekla ano. po dalších 3 týdnech se přístroj nepravidelně sám restartoval. po příchodu do prodejny mi bylo řečeno,že nárok na vrácení penez nemám, co vůbec vlastně chci, však 30 dnů je již dávno pryč. ačkoliv nový přístroj jsem měla teprvě 3 týdny. po dlouhém rozhovoru mi bylo řečeno, že mi prodávající řekla nepravdivou informaci a jediné co pro mě mohou udělat tak "budou tak laskaví" a pošlou přístroj na reklamaci. takže místo 30 dnů jsem jedinou službu od daného obchodu dostala takovou, že byly tak "ochotní" příjmou přístroj na reklamaci.
Odpovědět
Re: garance 30 dnů ??

06.12.2010 14:10:09 | amigo

To je prodejcům podobné všichni stejní, co čekáte, zajímavý človek(zákazník) je jen než složí peníz :D
Odpovědět
Re: garance 30 dnů ??

17.10.2012 22:06:04 | Toomass2

NO, slečno,si pletete pojmy s dojmy...garance vrácení peněz funguje tak, že ten výrobek musí být nepoškozenýa v původním obalu,a hlavně NEROZBITY, to co píšete vy, je věc...na reklamaci(to nemá s garancí vrácení peněz nic společnýho). Takže ta první paní vám každopádně dala mylnou info.Respektive máte nárok pokud se ta věc rozbije(posoudí servis)do půl roku od koupi na výměnu za nový kus.. Ale neplette sem garanci vrácení zboží, to s vaším případem nemá absolutně nic společnýho. A speciélně ženy toto nějak obtížně chápou, zřejmě třeba na tomhle je jasně vidět vyšší ženské přirozené IQ..:)
Odpovědět
Re: garance 30 dnů ??

01.02.2015 12:46:26 | Petr

Ahoj. No i u reklamace jsou "ochodtní". Spíš se na tebe koukajá jak na otravu. Pozor na ně. :X
Odpovědět
NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

28.12.2010 21:52:51 | Dalibor

OKAY drahý a nesolidní obchod!!! NEDOPORUČUJI!!! A kdo doporučuje, ať se laskavě naučí nakupovat levně a necpe peníze vyžírkům! Jinak se v téhle pomatené republice lépe mít nebudeme. V Rakousku si takhle vyskakovat a prodávat předražené zboží nemohou dovolit. Tak proč to dělají tady v ČR.
Odpovědět
Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

10.01.2011 18:48:05 |

V Okayi jsem pracoval 5 let. Co píšete výše je absolutní pravda. Bohužel se to děje nejen tam, ale i v jiných elektrech. Přímo v Okayi se dělaly velká zvěrstva. Jedna rada nadevše: vždy, ale opravdu vždy si kupujte originál zabalený výrobek!!!!!!!!!
Odpovědět
Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

16.10.2011 13:33:38 | byvali zamestnanec na SK

Ano aj v slovenskem okayi sa deju zverstva.. okrem toho ze sa tu predavaju uz vratene vyrobky ci uz v 30 dnovej garancii alebo vyrobky ktore boli pokazene.. napr. televizory ktore boli poslane do servisu a po opraveni znova vystavene a predavane ako nove.. vela ludi si takto uz pouzite televizori pokupovalo. nehovoriac o kazdom tovare ktory sa vrati a je funkcny /30dnova garancia/ je nasledne vystaveny a predavany ako novy. kazdy den sa vracali minimalne 4 veci vramci 30 dnovky.. o nefunkcnych alebo nekompletnych vyrobkoch ani nehovorim :S 8-0 PREC OD TEJTO FIRMY NADALEKO!
Odpovědět
Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

04.05.2012 19:21:12 | M.K.

Zřejmě to bude pravda. Občas jsem u nich něco zakoupil, ale spíše drobnější elektro. U nás ve městě teď mají novou pobočku a proto budou přijímat nové zaměstnance, chtěl jsem se tedy zeptat, zda nemáte někdo zkušenost s jejich program program i-Akademie Okay viz. např. http://www.vyprodejelektra.cz/elektro-okay/ . Na jak dlouho to je? Nebo je to čistě online forma přípravy? Předem díky za odpověd.(^)
Odpovědět
Re: Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

13.06.2012 11:41:28 | kakao

Elektro okay je jedna velka hamba na SLOVENSKU!CO MYSLITE,PRECO STALE HLADAJU NOVYCH PRACOVNIKOV?CLOVEK TAM NEVYDRZI PRACOVAT!!SAME INTRIGY,KLAMSTVA A NEKVALITNE VYROBKY!PREDAVAC DIV,ZE SA VAM NESTRCI DO ZADKU,CO V ZIADNOM ELEKTRE NEROBIA A JE TO VELMI NEPRIJEMNE!!!JA BY SOM TAM NEKUPILA ANI BATERKU DO HODINIEK!LUTO MI JE ZAMESTNANCOV LEBO JE TO NAJZAKERNEJSI KOLEKTIV AKY SOM KEDY SPOZNALA!
Odpovědět
Re: Re: Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

21.08.2012 13:23:31 | velkejmalej

ja mam to super šteští že u každé reklamace je se mnou mámá. jinak bych byl asi taky nasranej. V reklamacích je přece jenom lepší "nežnější pohlaví".. :D
Odpovědět
Re: Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

07.11.2011 07:50:32 | Tom

Musím varovat. Telefon vystavený za vitrínou nejsou ochotní/schopni zapnout.Odkazují se na možnost 14 dní vrátit zboží bez udání důvodu.To je ovšem jenom lež.Telefon začal po pár dnech přestal fungovat,vadná display a asi i elektronika.Při snaze ho vrátit nevracejí ihned peníze,ale pouze běží jinak pojmenovaná reklamace.... Rozhodně nic nekupovat.
Odpovědět
Re: Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

31.01.2019 12:18:29 | Janča.Nov19

Opravdu bacha! Já jsem u nich reklamovala notebook - potřetí, když se objevila stejná vada, tak jsem jim řekla, že chci vrátit peníze! Když jsem si pro to přišla, tak mi řekli, že mi peníze dát nemohou, ale že je to opravené. Opravené to byla asi 3 dny.. Stěžování rozhodně nezabralo, na maily neodpovídali, po telefonu mi nijak neporadili a jednou dokonce típli. Nakonec jsem na netu našla tuhle společnost https://www.vasenaroky.cz/ a do 2 měsíců jsem měla peníze zpátky. Nic jsem předem neplatila, ale z té částky si odečetli provizi. To bylo poprvé, co jsem něco takhle řešila přes podobné společnosti a byla jsem příjemně překvapená, jak se to nakonec rychle vyřešilo. Pokud jste taky v koncích s nějakými šmejdy, mohu doporučit :)
Odpovědět
Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

28.01.2014 20:17:31 | Otakar

Nedoporučuji Také ! Zaplatil jsem kartou za zboží, obchod po platbě stornovali a peníze nevrátiliu. Lhali, že je nemají ! Až po podání trestního oznámení je honem vrátili ! A mail, který jsem jim poskytl mi "zapráskali" jejich reklamama ! Omluva za něco ? Žádná. Zlodějina, podvod celé toto elektro ! Ruce od nich hooodnbě pryč,.
Odpovědět
Re: NEDOPORUČUJI NAKUPOVAT V OKAY

10.03.2014 10:20:19 | Astor

Naprosto souhlasím. Chovají se jak na divokém západě. Proč Obchodní inspekce nic nedělá. Zakázala bych jim to jejich podvodné podnikání
Odpovědět
Re:

03.04.2014 16:03:12 | ludanek

Nedoporučuji cokoli kupovat v obchodech Okey. Celkem jsem nakoupil v Okay 5 věcí : TV, Satelitní komplet,Mobilní telefon, Flash disk, kabel. Jediné co z toho bez problémů fungovalo a funguje je kabel. Nevím jestli mám takovou smůlu, nebo jestli berou už někde vyselektované zboží, ale satelit přestal fungovat po cca 4. měsících s tím, že za 14 dní ho opraví, byl jsem tam celkem 3x a prý to ještě není, když jsem tam byl po 30 dnech tak byl a z dokladu jsem zjistil, že už byl na obchodě opravený po 10 dnech. TV LG přestala fungovat po 4. dnech na reklamaci jsem čekal 25 dní a ještě meli u reklamace řeči a zkoumali TV jestli jsem si jí nerozbil a jestli mám přepěťovou ochranu, bez ní by to asi neuznali ? Mobil jsem koupil manželce a vydržel cca 1 rok, zacházela s ním slušně, reklamace vyřízena po 30 dnech k spokojenosti. Flash disk přestal fungovat po 1. použití, zase kecy co jsem s ním prý dělal ? Na konec mi po 31 dnech vrátili peníze, o výměně nechtěli slyšet, že prý bych musel 100,-Kč doplatit neboť jí už nemají v akci. To mi už připadá hodně sprosté. Takže za mně už nikdy nic nebudu kupovat v Okay a budu je všude chválit, hlavně tam, kde je neznají, neboť kde je už znají to nemá cenu.
Odpovědět
Re: Spokojenost

25.09.2014 21:33:56 | Dany

Já mám s většinou elekter celkem blbé zkušenosti. Nikdy jsem moc nechtěl nakupovat v eshopech kvuli reklamaci a tak. Ale vyzkoušel jsem Booth.cz i protože jsem z Ostravy a kdyžtak bych k nim zašel, ale musím říct,že mají perfektní ceny a dokonce i skvěle poradili. Mnohem lepší komunikace než s prodavači v elektru, kteří čumí a jsou otrávení asi protože po nich chcete, aby dělali něco, co je v náplni jejich práce.
Odpovědět
Re: Nedopručuju nic kupovat a ani pracovat

20.01.2015 23:29:40 | Neřeknu

To že v každé prodejně říkají jak jsou nejlevnější není vůbec pravda.. Pracoval jsem pro OKAY a vím moc dobře jak to tam chodí snaží se vám prodat co nejvíce artiklů na jednu účtenku aby nevznikl jednopoložkový prodej za čož vedoucí prodejny dostane od centrály pokutu takže se Vám snaží prodat co nejvíce.. Když jsi zakoupíte npař. Rychlovarnou konvici nabídnou Vám k ní tzv. "Bleskovou výměnu" za kterou zaplatíte něco málo navíc (podle ceny), zažil jsem že paní měla BV (bleskovou výměnu) dostala sice hned nový kus ale ten co přinesla se zanesl zpátky na prodejnu a prodávala se jako nová.. Takovýhle vychytávek mají víc čím víc nabídnou tím víc mají peněz.. Jinak důvod proč nepracovat pro firmu je asi takový že nemáte zaplacené všechny hodiny ale pouze šišky.. Bývalý logistik měl mít dvousložkovou mzdu hodiny a provize z prodejny, ještě mohl prodávat ale bylo mu to k ničemu protože nedostal ani floka za šišky.. Takže srhňme si to přes 300 hodin 300 000 šišek provize prodeje celková suma by se měla vyšplhat přes 22 000 čistýho a to ještě ubírám a čistá mzda činila pouze něco málo přes 12 000.. Vyšlou Vás někam na služební cestu a neproplatí ani cesťák pokud nejste VP nebo ZVP... Jsem rád že jsem tam pracoval aspoň jsem zjsitil že tam nakupovat už nikdy nepujdu.. A vy VP, ZVP, a ostatní vrťte si hlavou jak chcete.. s Páním krásného dne kolega
Odpovědět
Re: Re: Nedopručuju nic kupovat a ani pracovat

01.02.2015 15:40:23 | obyvatel

Fajn diskuze, konečně jsem si potvrdila to, co jsem si myslela už roky. Tohle dám doma přečíst muži, konečně snad pochopí mou averzi vůči této prodejně :D:D
Odpovědět

08.04.2015 22:52:49 | Josefina

CELKOVĚ NEJSEM S TÍMTO OBCHODEM NESPOKOJENÁ - AGRESIVNÍ PRODEJ - PŘEDRAŽENÉ VÝROBKY - STEJNÉ MAJÍ NA ESHOPU VÝRAZNĚ LEVNĚJŠÍ - PŘEVAŽUJÍ VELMI NEGATIVNÍ RECENZE NA INTERNETU - VĚTŠINA PRODEJEN JSOU TZV. FRANSIZI = NAJMUTÍ LIDE NA ŽL A JEJICH NOCHSLEDI CO SE ZA ZNAČKU OKAY JEN SCHOVÁVAJÍ - ZŘEJMĚ PRO OKAY VELMI VÝHODNÉ - EVIDENTNĚ ZASPALI DOBU = UŽÍVAJÍ MARKETING POČÁTKU DEVADESÁTÝCH LET
Odpovědět
NEBRAT

17.05.2015 23:22:15 | Bývalá zákaznice

NEBRAT. Mně odmítli vyreklamovat vysavač, vítěze spotřebitelského testu a ještě u toho dělali ty nečestné obchodnické triky typu "můžete si za to sama", prý jsem tomu špatně čistila filtry. V životě jsem se s žádným vysavačem tak nenadřela. Kolik stojí soudní znalec? Škoda, že tady proti takovým šmejdům neexistují pořádné zákony, bez vysavače se domácnost neobejde a není zrovna levný, měli by sedět, šmejdi.
Odpovědět
Re: Agresivní prodej

29.06.2015 11:04:39 | Martina

Po vstupu do obchodu se ne mě pokaždé přilepil rádoby vtipný žoviální prodavač kterého se nešlo zbavit. Už tam raději ani nevkročím raději si zboží v klidu prohlédnu a vyberu si, když něco budu chtít vědět sama se zeptám.
Odpovědět
nespokojenost s Okay

30.09.2015 15:47:25 |

NEDOPORUČUJI!!!!!!! Zakoupen sporák Mora a brašna na foťák. Balík se sporákem doručen, avšak brašna v balíku chyběla. Balík byl několikrát omotán potravinářskou fólií bez poškození, tak jsem po rozbalení a zjištění, že brašna zde není zavolal na info linku Okaye, kde mi řekli, že to zjistí. Po skoro 14-ti dnech jsem dostal vyrozumění s tím, že mi nemohou mou reklamaci vyřídit kladně. Brašna prý byla přibalena nahoře v balíku a že mají fotky od dopravce (Geis) z depa, kde je to vidět. Bohužel ani žádné důkazné fotky nepřiložili k tomuto emailu (ty poslali až v dalším emailu po mém upozornění na tuto skutečnost). Dále uvedli, že kurýři, kteří rozváží produkty, jsou podrobováni důkladným kontrolám a že společnost GEIS tedy vyloučila, že by mohlo dojít ke krádeži tašky v průběhu přepravy. Dle tohoto vyjádření jsem tedy usoudil, že mne mají za lháře a zloděje, což jsem jim napsal a dále jsem uvedl, jak jsem mohl tušit, že není třeba v troubě uvnitř sporáku, když obal balíku nebyl viditelně poškozen. To, že je taška vidět z venčí věděli jen pracovníci Okay a Geis. Já tedy ne! Kdybych věděl, že je nahoře tak to jednoduše nepřevezmu. Oni mi však jen odpověděli, že opět nemohou vyhovět mé žádosti a navíc si v žádném případě nemyslí, že bych o nedodané tašce lhal a že nemají nejmenší důvod mi nevěřit! Toto už bylo nad mé chápání!! Věří Geis i mě. Tak kdy a kde se ta brašna ztratila??? Kdo ji ukradnul? Mě osobně 169,-kč nezruinuje, ale co vím, že už v tomto obchodě NIKDY NENAKOUPÍM!!
Odpovědět
Re: nespokojenost s Okay

01.10.2015 10:57:38 | Jarda

No a to ještě počkej, co si užiješ s "českou" Morou :-)
Odpovědět
Re:

05.10.2015 21:29:48 | Martin

Nejlepší je nakupovat na internetu
Odpovědět
Re: Re:

06.10.2015 08:47:08 | Jarda

Jak co.
Odpovědět
Re: nespokojená

20.01.2016 18:04:42 |

Dobrý den v roce 2014 jsem si v okey koila napařovací žehličku a začala čím dál tím hůř žeklit prostě špatně napařovala ještě jsem si připlatila bleskovou výměnu a nakonec dnes už jsem tam byla po 3 a bleskovou výměnu mi neudělali že ji zapojili a že napařuje ale měli jí nechat aspon hodinu zapnutou a hlavně sní žehlit a tak mi řekli že mi výměnu neudělají že prý by nesměla vůbec fungovat a už ani nevím jak mám reagovat a hlavně na koho se obrátit .Ví někdo jak mi poradit a nebo co mám dělat:-( .Děkuju
Odpovědět
Re:

20.01.2016 18:20:41 | straková

Dobrý den v roce 2014 jsem si v okey kopila napařovací žehličku a začala čím dál tím hůř žeklit prostě špatně napařovala ,ještě jsem si připlatila bleskovou výměnu 59kč :-( a nakonec dnes už jsem tam byla po 3 a bleskovou výměnu mi neudělali, že ji zapojili a že napařuje ,ale měli jí nechat aspon hodinu zapnutou a hlavně sní žehlit, a tak mi řekli že mi výměnu neudělají že prý by nesměla vůbec fungovat, a už ani nevím jak mám reagovat a hlavně na koho se obrátit .Ví někdo jak mi poradit a nebo co mám dělat .Děkuju
Odpovědět
Re:

09.04.2016 08:36:53 | martinmartis

Prosim vas od okay elektro nekupujte nic je to banda fuserou ... skoda ze som si pred tym ako som si kupil LG tv nepozrel recenzie ...je to pravda najhorsi obchod .. tv som dal po roku reklamovat kôli bielemu flaku co sa spravil... po mesiaci mi napisali prisiel som si pre tv a ze zavada sa neprejavila :) hovorim ze to mam na fotke a on ze to som mal ukazat d***lko ... jedine co spravili tak dve dieri do krabice od tv na ktorej nebol ani skrabanec .krabica vyzerala ako by ju spustali dole po schodoch :) este ze telke nic neni .. tak ze tak
Odpovědět
Re: Re:

13.04.2016 11:50:11 | okay.cz

Dobrý den, podrobnější popis problému nám prosím napište na obchod@okay.cz. Pokusíme se Vám pomoct jak to bude jen možné. S přáním hezkého dne Karolína
Odpovědět
Re: humus

09.04.2016 08:39:04 | martinmartis

Prosim vas od okay elektro nekupujte nic je to banda fuserou ... skoda ze som si pred tym ako som si kupil LG tv nepozrel recenzie ...je to pravda najhorsi obchod .. tv som dal po roku reklamovat kôli bielemu flaku co sa spravil... po mesiaci mi napisali prisiel som si pre tv a ze zavada sa neprejavila :) hovorim ze to mam na fotke a on ze to som mal ukazat d***lko ... jedine co spravili tak dve dieri do krabice od tv na ktorej nebol ani skrabanec .krabica vyzerala ako by ju spustali dole po schodoch :) este ze telke nic neni .. tak ze tak
Odpovědět
Pozor na Okay

05.07.2016 18:20:42 | M.K

05.11.2015 jsem si u firmy Okay, koupil GPS TomTom Start 25 Europe , pobočka Dvůr Králové nad Labem, za 3316kč, nějakou dobu jsem ji nepoužíval a měl zabalenou v originální krabici, asi před měsícem jsem ji chtěl zaktualizovat a připravit na dovolenou, Aktualizace co měla být u firmy TomTom doživotně zadarmo nefungovala, tak jsem se obrátil na technickou podporu TomTom a ty mi řekli, že ji mám poslat na reklamaci. 10.05.2016 jsem žádal o výměnu, protože bylo jasné, že se jedná a špatně vyrobený kus , reklamace uznána 3.6 špatná baterka a Softvér, po převzetí výrobku nova navigace byla poškrábaná, aktualizace stále nešla a na víc jsem zjistil že se ztratila 16GB paměťová karta kterou jsem tam nechal , ochranné folie někdo dal pryč a bylo jasně vidět, že přístroj je poškrábaný na více místech, GPS byla montovaná ze starších a zažloutlých dílů, proto jsem přístroj ihned vrátil na prodejnu. GPS byla jako nová, kdybych chtěl poškrábané a poničené zboží, tak si ho koupím někde v bazaru. číslo reklamace je 1055/16060010, Na prvním přijímacím protokolu bylo napsáno, GPS bez známek opotřebení, když jsem navigaci za 20min vrátil, Běžné opotřebení. mají servis který ničí zboží. Ze zkušenosti radím prodejnám Okay se obloukem vyhněte. Jsem rád že si platím pojištění právní ochrany, a řeším to přes právníky
Odpovědět
Práce

03.08.2016 12:20:28 | Pepe

Ono i pracovat v téhle firmě není žádný med. Málo volna, trávíte tam víkendy i svátky a nic z toho nemáte - zaplacené pouze šišky, ale příplatek za svátek nebo víkend NE. Denně musíte plnit nějaké plány a když nesplníte, musíte vysvětlovat proč jste nesplnili a co pro to uděláte, ať zítra splníte. Směny se plánují jen na týden, více systém neumožňuje, takže nějaké plánovaní volného času taky není snadné. Vaše samotné výsledky se řeší hned v několika parametrech, takže vždy se najde něco, za co dostanete čočku. V době vánoc se snižují odměny za prodej, asi aby mělo vedení na vánoční odměny. Přes rok probíhají pseudo akce, kde vám klesá odměna za prodej, jako happy day, dph, splátky bez navýšení atd. Nejhorší je, že kudlu do zad vám vrazí váš vlastní eshop, kde se ceny někdy liší tak výrazně, že se na ně na prodejně nedostanete. Vede se tu cenová válka s konkurencí, ale doplatí na to nakonec obyčejný řadový pracovník.
Odpovědět
Re: Způsob reklamace u okay

21.05.2017 10:17:07 |

Hlavním problémem u reklamace okay je skutečnost, že s vámi jednají způsobem "že problém máte vy", nikoliv nekvalitní výrobek, který vám prodali.
Odpovědět
Pozor na Okay !!!

21.11.2017 09:40:47 | Petr Rakovnik

Pozor !!! Důrazně varuji pred nakupováním v Okay elektro a to hlavne v jejich eshopu !!! Dodnes nemám ani zbozi ani peníze, balík se ztratil cestou , ztratila firma Geis pri preprave coz sami potvrdili , odstoupil jsem tedy od kupní smlouvy Okay ale penize nechteji vratit ( platil jsem kartou) az pry se balík vrátí jim zpět, na dotaz kdyz se balík nenajde , me paní Špačková z Okay odpovedela ze to bude problém, takze oni ztrati balik a ja nemam nic ani zbozi ani penize, durazne varuji pred nakupovanim v Okay !!! Tohle hraničí s podvodem....(_)
Odpovědět
Re: Pozor na Okay !!!

22.11.2017 08:59:38 | Jarda

A nepoučíte se a nepoučíte..............
Odpovědět
Re: Pozor na Okay !!!

22.11.2017 09:00:03 | Jarda

A nepoučíte se a nepoučíte..............
Odpovědět
Reklama
Reklama