Svaz odpůrců ASKO nábytek - Bydlení čtenářů diskuze

Svaz odpůrců ASKO nábytek


Nový příspěvek
Svaz odpůrců ASKO nábytek

25.10.2010 12:38:50 | SOAN

Vážení spotřebitelé, chtěli bychom Vás informovat o nově vzniklých webových stránkách SVAZU ODPŮRCŮ ASKO NÁBYTEK, které najdete na adrese: http://anti-asko.8bit.cz . Svaz odpůrců ASKO nábytek (SOAN) je sdružení nespokojených zákazníků společnosti ASKO. Na stránkách jsou uveřejněny stížnosti, neprávem zamítnuté reklamace, názory a špatné zkušenosti zákazníků. Cílem spolku je upozornit veřejnost na poměry, které v této firmě panují a varovat další potenciální zákazníky před nákupem v tomto obchodě a s ním spojenými problémy. Je neuvěřitelné, kolik stížností už na ASKO padlo, nikdo s tím pořádně nic nedělá a firma nadále poškozuje své zákazníky. Naším hlavním cílem je co nejvíce rozšířit (bohužel) nepříznivá fakta o firmě ASKO nábytek a dostat je do médií (tisk, rozhlas, televize). Pokud chcete podpořit spolek odpůrců ASKO, navštivte naše stránky http://anti-asko.8bit.cz a dozvíte se více. Šiřte tuto zprávu a odkaz na webové stránky dál, aby se veřejnost dozvěděla o poměrech ve firmě ASKO. S pozdravem Svaz odpůrců ASKO nábytek
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

21.12.2010 11:04:08 | koutnikova

také mám hroznou zkušenost-nabítí sedačku o které dopředu ví že nedodají vebrérou zálohu a pak s Vámi jednají stylem všechno je nám jedno po zrušení smlouvy jsem z mobelixu měla sedačku do týdne levnější a od aska dodnes čekám na vrácení zálohy nikdo nic neřeší tak by to asi chtěla ČOI - podvodné podnikání.
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

16.07.2011 21:40:59 | Lenka

Dobrý den, bohužel i já mám špatnou zkušenost se spol. ASKO. Byla mi neprávem zamítnutá reklamace sedací soupravy, nyní již nikdo nereaguje. Jsem ochotna se spojit s ostatními poškozenými zákazníky a řešit neoprávněné zamítnutí reklamace mediální či soudní cestou. Můj kontakt: tuskoval@seznam.cz
Odpovědět
Re: Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

11.01.2012 10:50:00 | danca

Já se bohužel připojuji ke svazu odpůrců.Zkoušeli jste to někdo se soudním znalcem? Pokud ano,mělo to nějaký výsledek?
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

14.03.2013 15:33:36 |

Dobrý den,jsem ráda,že se kolem ASKA něco děje.I my jsme velice nespokojeni s jejich výrobky.Bohužel jsme u nich koupili pár šuntů,nic netušíc,s kým máme tu čest!!!Nechápu,že ještě nezkrachovali.
Odpovědět
Re: Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

20.03.2013 11:10:52 |

asko si nevyrabi zbozi. ;) navic vsechny retezce maji stejne dodavatele. takze jdete do ktereho obchodu chcete.....vsude to je stejne
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

03.07.2012 09:00:38 | Mariho

Dobrý den, i já mám špatnou zkušenost s Asko.Sedací souprava zakoupená v Asko Tábor Měla být dle prodávajícího k vyzvednutí do šeti týdnů. Dnes je to týden osmý , a není. Informovat se musím sama. Asko se neozve, termín nedodržení je nezajímá. Pani vedoucí arogantní, prostě SUPER. Nikdy víc Asko!!!!!!!!!!!:X:X:X
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

06.08.2012 08:28:02 | Zlín

Já už mám moto, pokud se chce někdo nasrat, ať nakupuje v ASKU :X
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

12.09.2012 01:08:14 | Jana

Bohužel i já mám špatnou zkušenost s ASKO nábytkem Brno. Vybrali od nás zálohu na sedačku, kterou od nich nikdy neuvidíme a zálohu si nechali:X:X:X
Odpovědět
Re: Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

14.01.2016 11:05:13 | Bulirova

Bohužel i já mám špatnou zkušenost
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

19.09.2012 17:09:16 | Radka

Také mám špatnou zkušenost s Asko nábytek Brno.Postel,kterou jsem vybrala pro syna se dala koupit pouze tak,že ji objednám v kamenném obchodě a pak mi bude dodána cca po 4 týdnech.Objednávala jsem ji 10.7.2012 a do dnes ji nemám.Bohužel jsem ji platila celou i s roštem a dekorací v hotovosti. Objednaná prý je,ale dodavatel nepotvrdil datum dodání.Jako odškodné údajně mohou dát 5% slevu,což mi dělá asi 220,-Kč - směšné za 3 měsíce čekání a jistě ještě čekat budu(8))
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

07.10.2014 12:22:37 | mikovcova

Já mám tedy jen dobré zkušenosti, kupovali jsme u nich spoustu nábytku a věcí do bytu a vše bylo v pořádku. Jen maj tedy šilené návody na sestavení skříní, ale to už je spíše otázka výrobce.
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

07.08.2015 14:42:38 | Karel

Hlásím se do svazu, ale web bohužel nefunguje. I já mám s Askem ty nejhorší zkušenosti.
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

16.09.2016 14:31:32 |

Dobrý den, já si objednala postel přes eshop. Přišla za dva pracovní dny, byla jsem překvapená rychlostí vyřízení. Po otevření dvou krabic mě však čekalo nemilé překvapení. Jedna deska byla zlomená, zbytek prken poničený. Je evidentní, že zboží je nekvalitní a nebylo s ním zacházeno jak by mělo, nevím zda při přepravě nebo někde ve skladu ASKA. Komunikace na zákaznické lince příšerná. Byla jsem odkázána na vyřízení reklamace přes jejich webové stránky. Už 3 dny si s oddělením reklamace dopisuji, zatím bez výsledku. Pokud bych chtěla zboží vrátit, mohu do 14ti dnů, avšak zboží musím sama dopravit na poštu, poslat (poštovné mi samozřejmě nevrátí) a až jim zboží dojde, peníze mi pošlou zpět (těžko říct zda je to pravda). Druhá možnost je jim vyfotit každou vadu na každém prkně, vyplnit nějaký plánek a vše jim poslat a pokud to uznají, tak mi přijedou vyměnit jen ty poškozené díly. Už vidím jak se tou hramadou prken bude někdo probírat nebo jak to budu táhnout v ruce na poštu, když se jedná o 3 obrovské a těžké krabice... neuvěřitelné. Jsem nyní ve stádiu, kdy společnosti ASKO vyhrožuji Českou obchodní ispekcí. Jejich jednání je příšerné, zboží nekvalitní. Klamou klienty a neumí uznat jejich chybné, nekvalitné, poničení zboží!! :X
Odpovědět
Re: Svaz odpůrců ASKO nábytek

26.11.2017 11:57:19 | bourec

Bohužel i já mám nehezké nedávné vzpomínky na Asko.Co se týče obsluhy byla v pohodě,co se týče úplnosti sedací soupravy,a skříně,tady vše ok,naštěstí,bejt i tady problém,tak mě trefí,a už ležim buhvíkde.Ale že po zaplacení nemalé částky budu na zboží čekat 51 DN9,tak to je děs.Pokud chcete nakupovat v dynamickym,perfektně fungujícím obchodě,tak Asko objeďte přes Benešov.Tady snad ani dřevěnou protézu.:D:D:D:D:D
Odpovědět
Re: kožená sedací souprava

03.02.2011 13:45:04 |

Před rokem jsme zakoupili koženou sedací soupravu v prodejně Asko Plzeň.Asi po 6 měsících se začala na sedací soupravě v různých místech loupat barva.Pracovnice v reklamním odd.přijala mou reklamaci a vše se zdálo v pořádku.Po měsíci bez jakéhokoli kontaktu jsem obdržel dopis se zamítavým stanoviskem,resp. Vada (posouzena pouze podle foto.) je typ „antické kůže“.Reklamaci jsem zopakoval.Po příjezdu technika (z firmy co dané sedací soupravy vyrábí) jsem ztratil důvěru po jeho slovech „co byste chtěl za 30 tis.“ A obrátil jsem se na ČOI.ČOI mi poslala email ,ve kterém mě informovala, že procesně proběhla reklamace správně avšak kvalita resp.oprávněnost reklamace není v její pravomoci. Dnes je to rok a 4 měsíce,a již mám třetí zamítavou reklamaci. Bohužel zatím neznám cestu jak tento problém vyřešit.Pokud mi může někdo poradit budu velice rád :jakoubek.jiri@seznam.cz
Odpovědět
Re: Reklamace v Asku

10.08.2011 12:55:41 |

I já mám špatné zkušenosti s Asko -nábytek .Při vyřizování reklamace v Asku v Teplicích jsem se nestačil divit s jakou arogancí pracovnice vyřizující reklamace jedná se zákazníky .
Odpovědět
Re:

04.10.2011 13:56:54 | Tomas

Nic proti uvedenym strankam a teto aktivite. I jsem slysel o spatnych praktikach Aska (nedodani zbozi, arogance atd.), ale uvest odkaz na stranky, ktere se nezobrazi spravne v IE7, to taky nesvedci o aktivite sdruzeni anti-asko.
Odpovědět
Re: Re:

05.12.2011 14:53:38 |

Tomas: to bude tim, ze stranka Anti-Asko uz asi rok neexistuje. Byla zrusena pod pohruzkou zaloby ze strany spolecnosti Asko. Diky za pochopeni.
Odpovědět
Re:

11.06.2012 19:07:04 | stex18

Také mám problem s ASKO NÁBYTKEM!!!! koupil jsem celou ložnici, po složení celé ložnice(skládal truhlář) jsem dal pár věcí do skříně a ta se asi po 10minutách svalila do boku, naštěstí se zastavila o zeď. Podal jsem reklamaci a byla mi zamítnuta z důvodu šepatné montáže. Doufám že se to nějak v klidu vyřešíme... :X--+:S:(
Odpovědět
Re: Re: www.ceskaloznice.cz

13.11.2012 16:27:32 | Frantiska

Pokud by se Vám nepodařilo , vyřešit reklamaci tak aby bylo dobře, tak Vám mohu doporučit jednu osvědčenou firmu od , které mám ložnici - zasilam fotku postele. Jedná se o ryze českou firmu, která vše vyrábí na zakázku a termíny dodání dodržuje. jedná se o firmu www.ceskaloznice.cz
Odpovědět
Re:

26.06.2012 10:32:55 | Hanka

Asko nábytek nedoporučuji nikomu. Tahle firma by se měla stydět za služby, které poskytuje. Za prvé ty jejich zákaznické linky vůbec nezvedají ani jiná čísla. Nereagují na e-maily a jejich personál má buď špatné informace nebo je ulhaný, že jim hanba není.Koupila jsem si pohovku, která mi ani nepřišla v době dodání, ale dva týdny po lhůtě.Ani se neomluvili a dělali mrtvé brouky. Poté,co jsem si za nimi jela domluvit dopravu mi bylo řečeno, že paní, která to zařizuje není na prodejně, ale určitě mi zavolá. To mi ještě prodavač předtím tvrdil, že doprava bude levná, jelikož bydlím od Europarku kousek. Ovšem paní pokladní mi oznámila,že moje pohovka je na skladu v Horních Počernicích,jelikož je to velké zboží.A myslíte,že se mi někdo ozval?Do teď ji stále nemám a mám chuť je tam všechny profackovat mokrým hadrem. Tohle jednání jsem ještě nezažila.
Odpovědět
Re: Re: Reklamace

03.08.2012 21:09:44 | Dana

V dubnu jsem zakoupila v Asku sedací soupravu. Po 3 měsících se ve švu rozpárala, tak jsem jí reklamovala. Přijel technik a reklamaci uznal, sedací souprava je neopravitelná, vzhledem k tomu, že látka je moc napnutá, tudíž by praskala dál. Na vyřízení reklamace mají 1 měsíc, bohužel vyřízení reklamace končí za 3 dny, ale nikdo s Aska se neozval, telefony v Asku v Teplicích nikdo nezvedá, na infolince čekáte půl hodiny než někdo zvedne telefon, ale nedozvíte se vůbec nic. Paní mně oznámila, že to mám urgovat e-mailem, což jsem učinila, ale bohužel žádná odezva. Uvažuji že pokud nebude reklamace vyřízena do 30 dnů budu žádat o vrácení peněz, jen nevím zda sedačku musím odvézt zpět do obchodu nebo mám trvat na tom, že si pro ní přijedou (za dopravu jsem zaplatila už když sedačku přivezli) Poradíte někdo?
Odpovědět
Re: Re: Re: Reklamace

04.08.2012 07:10:07 |

Pokud není reklamace v zák. lhůtě tj. do 30dnů zamítnuta (písemně) je reklamace považována za oprávněnou a zákazník má právo na výměnu či vrácení hotovosti....Jak ale z prodejce peníze dostanete je věc druhá....a navíc má zákazník právo na úhradu nákladu, které mu reklamací prokazatelně vznikly...
Odpovědět
Re: Re: Re: Re: Reklamace

09.08.2012 12:49:15 |

Dnes uplynula 30 denní lhůta k vyřízení reklamace, bohužel nikdo nereaguje ani po dvou urgencích. Paní na zákaznické lince mně sdělila, že můžu na prodejně, kde jsem sedací soupravu zakoupila odstoupit od smlouvy. Bohužel s ceny sedačky - 14000 Kč mně bude vrácena pouze částka 2.500 Kč, zbytek pošlou na účet. Takže je mně jasné že peníze od nich budu vymáhat hodně dlouho, popř. soudně. Přemýšlím obrátit se na obchodní inspekci, ať jim napaří pokutu.
Odpovědět
Re: Re: Re: Re: Re: Reklamace

25.03.2013 09:37:52 | lllucianka

to jste na tom ještě dobře....byla jsem reklamovat matrace a už to trvá 5 měsíců...dneska tam jdu udělat takovej bordel, že se z toho pos....už jich mám plný zuby! Jak mi okamžitě nedají peníze tak to poženu přes právníky!:X
Odpovědět
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklamace

19.10.2015 16:24:52 |

Dobrý den, zajímalo by mě, jak dopadla vaše reklamace. Zakoupila jsem v prosinci 2013 2kusy matrací celkem za 16 tisíc Kč. Před 2 měsíci jsem se už nemohla z matrací "vyhrabat"(propadávám se...), zjistila jsem, že jsou popraskané, proležené. Reklamace byla uznána. Požadovala jsem odstoupení od smlouvy, protože je jasné - jsou-li to 2stejné výrobky, že je to nekvalitním materiálem, z tohoto důvodu trvám na vrácení peněz, které mi však nechtějí vrátit, pouze matrace vyměnit. Je jasné, že už k takovému výrobku nemám důvěru. Umí někdo poradit?
Odpovědět
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklamace

22.10.2015 21:07:42 | likou

Mají na to právo. Dělám v obuvi a taky to tak mame, co je staršího půl roku měníme kus za kus. Ale do pul roku mate pravo vesmes na cokoliv.
Odpovědět
Re: Re: Re: Reklamace

04.01.2013 13:45:36 |

na to mám jednoduchou odpověď:sedačku budete muset do aska v TP dopravit sama na vlastní náklady a nepředpokládám, že by vám vrátili peníze, my se s nima hádáme už 4 měsíce o reklamaci na poškozenou sedačku a bez výsledku.....
Odpovědět
Re: Asko

24.09.2012 11:26:43 |

Dobrý den, Taky mám s Askem špatné zkušenosti.Před rokem a dvěma měsíci jsem si v Asku Mladá Boleslav zakoupila dvoulůžkovou postel Apollo,v srpnu jsem zjistila,že se trhá povlak matrace v místech šití.Standartně přijel tehnik který odjížděl se slovy že do tří týdnů mi postel přečalouní. Po 14i dnech mi přišel dopis se zamítnutím reklamace s odůvodněním,že jsem si zakoupila nevhodný výrobek(výrobek je určený maximálně do 90i kilogramů.V letáku,v prodejně u výrobku ani při samotné konzultaci s prodávající obsluhou mě o této záležitosti s váhou, ani jiných vlastnostech výrobku nikdo neupozornil. Teď jenom čekám reakci ASKA na moje odvolání.
Odpovědět
Re:

27.09.2012 21:25:38 | copretina

Přidávám se k dalším nespokojeným zákazníkům nábytku ASKO. Před čtrnácti dny jsme v brněnském ASKU objednali pět kuchyňských židlí potažených umělou kůží. Do dvou dnů jsme je vyzvedli rozložené v potrhané a značně uválené krabici. Doma jsme z pěti židlí sestavili pouze dvě. Zbytek měl potrhaný potah nebo neseděl rám k sešroubování...a to místy o víc jak 1 cm. Po reklamaci ke které zaměstnanci přistupují absolutně vlažně ( kdeže heslo ,,náš zákazník, náš pán")nám kupodivu do čtrnácti dnů židle sesbírané po ostatních provozovnách po republice předali. Jedna židle opět natržená. ASKO již nikdy v životě. Takovou neochotu a absolutní nezájem zaměstnanců cokoliv vysvětlit snad dřív člověk nezažil ani u předrevolučních úředníků. Společnost by se měla stydět za prezentaci takového zboží a svoje zaměsnance posílat na školení ve slušném chování.
Odpovědět
Re:

26.11.2012 11:25:19 | jeromes

Rovněž se přidávám se špatnou zkušeností s Askem. Koupil jsem si tam postel, která ovšem vydržela jen několik měsíců. Od té doby se Asku vyhýbám obloukem. Co se týká té postele, novou jsem vybral tady a slouží spolehlivě už několik let. http://www.maxi-postele.cz/Postele/
Odpovědět
POHOVKA OPĚT V NEDOHLEDNU

27.11.2012 17:19:57 |

Musím se také přidat k dalším nespokojeným zákazníkům. Pohovku jsme objednali a celou i rovnou zaplatili v Praze Štěrboholích 28.9.2012. Dodací lhůta max 48.týden. Doposud se nikdo z Aska neozval. Minulý týden po manželově telefonátu oznámili, že se ozvou, že bude pohovka již tento týden....Opět nikdo nevolal...dnes jsme se dozvěděli(volali jsme opět my)-kupodivu občas zvednou telefon..., že s dodávkou nedorazila... Opakuje se to, co se nám stalo před pěti lety při koupi sedací soupravy. Po 2 měsících čekání jsme si sami přímo u výrobce (naštěstí byl v Čechách)zjistili, že Asko nedalo ani objednávku k výrobě. Byli jsme tedy zrušit obchod a u výrobce jsme si to zařídili sami.... Mám takový dojem, že tady bude to samé. Asko se asi nezměnilo a příště budeme raději nakupovat jinde, jestli vůbec dostaneme pohovku do vánoc, nebo peníze zpět - jsem zvědavá...:X
Odpovědět
Asko

01.12.2012 23:58:30 |

http://www.nejnabytek.cz/asko/#comment-584
Odpovědět
Re:

08.11.2013 13:09:55 |

Přidávám se také k nespokojeným zákazníkům ASKO nábytek, reklamoval jsem prosezenou sedací soupravu a reklamace byla zamítnuta bez jakékoli prohlídky sedací soupravy jen tak od stolu- jak je tohle vůbec možné???? Ohradil jsem se na reklamační odělení E-mailem ale bez reakce- nikdo neodpovídá a operátoři na telefonu nic nevědí!!! ASKO nábytek už nikdy více!!!:X:X:X
Odpovědět
Re: skříň

08.11.2013 19:25:19 | David

V Asku pracuje banda tupých omezených drzých ulhanců, kterým je naprosto lhostejné, jestli je zákazník NEspokojený ! Objednali jsme si skříň, která se skládala z 5-ti dílů. Při přebírání zboží 4 díly byly vpořádku, 5-tý byl poškozený. Odmítli jsme ho převzít, což byl velký problém, ale nakonec po sepsání reklamačního protokolu to šlo. Druhý den ráno jsme volali do Aska a ptali se, kdy nám přivezou 5-tý díl, abychom mohli skříň složit. Nějaká arogantní husička nám sdělila, že jsme provedli špatně reklamaci a proč jsme jim jako nezavolali ihned při zjištění závady? Vážení, nevím, jak Vy, ale my běžně v mobilu číslo na Asko-linku nemáme, protože jsme nepředpokládali, že ji kdy budeme potřebovat !!! Prý jsme měli převzít VŠE i s poškozeným dílem a oni by nám dovezli obratem CELOU novou zásilku. Jsem přesvědčen, že kdybychom si přebrali všech 5 dílů a pak jim volali, že ten jeden je poškozený, jistě by odvětili, že to je náš problém, že jsem si to udělali sami !!! Osobně si myslím, že by snad stačilo přivézt jeden díl, než celou sestavu- navíc bych se na to mohl zvysoka vysrat, abych přebral poškozené zboží, vytáhl ho bez výtahu do čtvrtého patra, pak ho zase stěhoval dolů a při dovozu další zásilky celou novou skřň nesl zase nahoru !!!! Chápete tu logiku ? Já ne !!!!! Bylo nám řečeno, že protože jsme to udělali ŠPATNĚ, musíme čekat 30 dní, než se poškozený díl vyreklamuje ! Takže protože oni jsou neschopní, tak nás za to budou trestat ? Co je to za chování ? Když jim člověk volal a ptal se, kdy ten chybějící díl dovezou, tak podrážnědě odsekli: To zase voláte vy ? Vy jste nám už volal ! Ano volal, 4krát a stále se nic neděje !!! Žádná OMLUVA, náznak LÍTOSTI nad vzniklou situací- NIC ! Ptal jsem se, kde je CHYBA a bylo mi řečeno, že se díl musí poslat do zahraničí na reklamaci- ok, tak jsem se ptal, proč mi nepošlou ten chybějící díl ze skladu od stejné skříně a na to mi bylo odpovězeno, že to NEJDE ! Když jsem se ptal proč to nejde, zda na skladě ten díl nemají, tak řekli, že MAJÍ, ale poslat ho nemohou, že by jim tam pak chyběl !!! To zase nemusí zajímat mě ! Měli si to zařídit a klidně i reklamovat třeba v tramtárii, ale mě neblokovat a nešikanovat díky jejich neschopnosti doručit zboží v pořádku ! Přátelé, u Aska už NIKDY NIC, je mnoho obchodů, kde se dá nakoupit kvalitně a spolehlivě, tady si Vás NIKDO vážit nebude, chybí jim úcta pokora a špetka slušného chování, je to společnost arogantních nepříjemných břídilů !(_)
Odpovědět
uazaxiesu

04.06.2019 10:52:08 | uazaxiesu

http://mewkid.net/buy-amoxicillin/ - Buy Amoxicillin Amoxicillin 500mg Capsules fzg.drvw.obydleni.cz.bkh.xh http://mewkid.net/buy-amoxicillin/
Odpovědět
Re:

21.11.2013 14:32:52 |

Dobrý den i já se připojuji,jsem velice zklamaná z nákupu Aska,koupily jsme tam dětský pokojík a co se nestane?Pracovníci ve výdeji ten pokojík poslaly do jiné prodejny což mě dost vytočilo,bylo nám slíbeno z táhnutí z jiné prodejny a zdarma dovoz domů,ovšem situace je taková že pokojík z Plzně ještě nedorazil a já sama musela volat co se děje.mají absolutní nezájem o zákazníka,takže když se nemůžu dovolat tak mi nezbývá opět nic jiného než tam jed osobně už mám toho dost a vím jistě že si v budoucí době z Aska už nic nepořídím a to doporučuji všem :X:X:X
Odpovědět
Re:

18.11.2013 20:15:35 |

Nikdy si nekupujte sedaci soupravu v eko kuzi a uz vubec ne z Aska. Vzdycky budete jedini, komu popraska a oloupe se treba mesic po zaruce. Nez koupit sedcaku v Asku muzete hodit penize pred svym domem do kanalu(_):-((_)(_)
Odpovědět
Re: varování před ASKO nábytkem

18.01.2014 21:03:34 | P. Krob

Protože jsme nutně potřebovali rozkládací pohovku a nemohli jsme čekat na obvyklé dlouhé dodací lhůty různých prodejců, byli jsme nuceni udělat nákup v ASKU v Plzni. Neochtný skladník vynezl pohovku zavařenou v igelitech a zabalenou v mnoha papírech na nedostatečně osvětlenou plochu. Kontrolní prohlídka by zanmenala rozbalit zavařené igelity, takže jsme bohužel věřili. Doma jsme pohovku rozbalili a zjistili jsme, že je zcela praklý hlavná nosník pohovky, tedy je zcela nefunkční. Takže jsme pohovku naložili a jeli raklamovat. Zde jsme dozvěděli, že jsme jí měli vybalit na místě, což by ale znamenalo nemožnost transportu. Pohovku odmítli převzít. Takže jediná rada pro ty, kdo v zoufalství v ASKO něco koupí. Nechte skladníka, ať sám vše rozbalí, nechte si předložit každý díl nábytku Do - Do= dodělej doma a opětovně zabalit. Když to odmítnou, tak odmítněte převzetí. Jinak si domů přivezete brak a reklamace se nedočkáte
Odpovědět
reklamace

16.03.2014 20:47:59 |

Ahojte, já musím napsat, že mám pozitivní zkušenost s Askem. Reklamovali jsme po roce sedací soupravu. Do 5 dnů byla reklamace vyřešena. Vše na náklady Aska, včetně odnesení staré soupravy a přinesení nové. Musela jsem napsat, že i pozitivní zkušenosti existují...
Odpovědět
Re:

04.04.2014 18:36:23 | Milan

Dobrý den, mám špatnou zkušenost při nákupu sedací soupravy z ASKA Tábor. Při výběru nám radila příjemná a vstřícná prodavačka, tudíž na mě skrze ni udělal obchod velice dobrý dojem. Skutečnost je opakem. Sedací souprava byla dopravena s dvoutýdenním spožděním a poškozeným dílem díky přepravci. Ihned jsem sedací soupravu reklamoval a požadoval výměnu vadné části. Reklamace mi byla uznána a přislíbena výměna. Cca 26. den reklamační lhůty jsem obdržel dopis, že se termín reklamace prodlužuje na 60 dní, s čímž jsem nesouhlasil. Proto jsem po překročení lhůty od smlouvy odstoupil. Jednal jsem s arogantní a nepříjemnou zástupkyní vedoucí, která mi před očima roztrhala sepsané odstoupení od smlouvy, z důvodu, že jsem sedací soupravu nevrátil. Kupní cenu prý vrátí nejdříve do 20 dnů. Uvidím jak tato nepříjemná záležitost dopadne. Chci tímto varovat všechny zákazníky, aby si dali pozor na nákupy v ASKU Tábor.
Odpovědět
Re:

10.04.2014 12:24:01 | krysacek

ASKO nábytek jsme koupili s přesvědčením, že bude do konce života. Nebyl. Nyní ho máme uložený v externím skladu v City Self-Storage v Dejvicích...?-(
Odpovědět
Re:

30.11.2014 17:36:28 | lEA

Já si myslím že když už nábytek tak má být přece kvalitní. Proto jedině nábytek z masivu. A nemusí být ani drahý když víte kde hledat :-) http://www.extra-nabytek.cz/
Odpovědět
Re: Běs

22.09.2015 20:56:44 |

Po špatné zkušenosti s koupí sedačky v Jena nábytek(dvakrát reklamace dvou sedaček stejného typu)mně manželka přemluvila k návštěvě pavilonu hrůzy ve Štěrboholích.Vystavené zboží konkrétně sedačky už při letmém pohledu vykazují znaky 2.jakosti.Mnohé výrobky hlavně křesla k PC vypadají jako výrobky učnů 1 a 2 ročníku.Opěradla obšitá bordurou z přeložené koženky,skrabacené a různě pokroucené záhyby navíc u každého kusu trochu jinak dávají tušit,že tyto výrobky nemůže vyrábět někdo kdo má alespoň minimální znalosti o této profesi.V závěru mne napadlo jediné.Použít hlášku z jednoho filmu.Chce se mi zvracet.
Odpovědět
Re:

31.12.2015 10:48:26 | Michal Henych

Asko=nejhorší obchod s nábytkem,banda podvodníků a zlodějů
Odpovědět
Re:

08.01.2016 19:31:54 |

Dobrý den, chtěla bych se s Vámi podělit s mojí negativní zkušeností s reklamací v Asku. Nedávno jsme si koupili sedací soupravu v Asku v Čakovicích, přivezla nám jí nějaký firma, která nám já odnesla před byt a zase odjeli.(stav věci jsme si nekontrolovali, představa, že dopravci čekají než mi rozbalíme ohromné krabice a vše zkontrolujem je nereálná..) Po pár hodinách jsme rozbalili všechny krabice a zjistili, že područka u gauče je roztřezná, asi 30cm trhlina. Hned ráno jsme jeli na reklamaci s tim, že požadujem výměnu, to nám paní z reklamačního oddělení okamžitě zatrhla. O jejích chabých komunikančních schopnostech a celkově nějakém alespoň trochu inteligentním vyjadřováním ani nemluvím..Horko těžko s námi tedy vypsala reklamační protokol a my čekali, dnes nám přišel dopis s tím, že to zamítají, že jsme si to udělali sami a, že nový kus nás bude stát 50-70 euro. Mají v tom ještě takový nepořádek, že nám zárověň volali a domluvili návštěvu technika, který se přijde na tu sedačku podívat, přitom nám dnes doručili dopis se zamítákem. Nelíbí se mi politika Aska..prodávat poškozené zboží a spoléhat na to, že to nikdo nepožene dál? DO ASKA UŽ NIKDY VÍC! PS: Doufám, že můj příspěvek a mnoho dalších zde odradí jejich případné zákazníky a poohlídnou se spíš někde jinde. :-)
Odpovědět
Re: Re:

19.10.2017 22:26:04 | Jana

Dobrý den, vezli jste sedačku í s obalem? Nam přišla poškozená ale já byla v práci a přítel akcne hned postupně obaly vyhazoval. A teď po nás chtějí ppl poslat i obal....
Odpovědět
Lesfluops

14.08.2019 00:46:38 | Lesfluops

Propecia Calorias Cialis Prix Pharmacie Lyon Sexual Dysfunction cheapest levitra Propecia Andorra Kamagra Jelly Online Uk Amoxicillin Keep In Freezer
Odpovědět
Lesfluops

14.08.2019 10:34:42 | Lesfluops

Levitra Compresse Essere eva pills levitra Kamagra Generika Online Bestellen Amoxicillin Synthesis
Odpovědět
Lesfluops

16.08.2019 13:39:51 | Lesfluops

Commander Du Cialis Pas Cher Acquistare Kamagra Strasburgo Antabuse For Sale No Prescription buy viagra Propecia Guayaquil Keflex Dog Ear Infection Dosage
Odpovědět
Re: PRAGER

26.12.2016 18:47:00 | majbach

Znate nekdo LUBOSE PRAGERA,Montuje kuchyne pro ASKO V PRAZE STERBOHOLY,A CAKOVICE a asi nekde jinde,jeste.Je to h***l vsech h***lu,nechce platit penize za montaze,z ASKA je vyfakturuje a pak pro ty co pro nej montujou nebo montovali obere o prachy,vystavuje fiktivni skodny protokoly a podobne aby nemusel platit penize.Tenhle monopol v ASKU je asi pravdepodobne zaziej,a s nekym z ASKA se musi delit,za to te ho tam drzej h***la,a dohazujou mu veskerou praci,a nomalni montazni party se nemaji sanci tam dostat,protoze vsechno nacpou tomuhle d****tnimu HUJEROVI,Z TACHLOVIC.Pak snadno jezdi ovencenej zlatem kdyz mu to v ASKU tolerujou dodnes,a krejou dalsi jeho s***ky co kde nadela.Z kazdy montaze si bere od monteru 25% z ceny montaze,15%z dopravy a z domontazí jak by smet a to jeste buh vi jak to je dal jeste,je treba tyhle knechty znicit,a ne je zivit(_)(_)(_)To se potom nabalikuje ASKO I S PRAGEREM na obycejnejch lidech,a na tech co to pro ne delaj.Znicit zavcasu,a mejte rozum lidi
Odpovědět
Re: Re: PRAGER

27.12.2016 12:57:19 | Jarda

Upřímně...............patří ti to, když znevažuješ řemeslo a montuješ tyhle jejich s***ky...........
Odpovědět
Re: Re: PRAGER

27.12.2016 12:58:29 | Jarda

Upřímně...............patří ti to, když znevažuješ řemeslo a montuješ tyhle jejich s***ky...........
Odpovědět
Re:

13.04.2017 11:04:03 | Mirek

Doporučuji všem, které náhodou napadne nakupovat v Asko, aby se této prodejně raději vyhnuli velkým obloukem. Příšerně dlouhé dodací lhůty. Nekompetentní personál, lživé a vyhýbavé odpovědi na Vaše dotazy. Kdo tomu nevěří, ať si tam jde něco koupit. Já už nikdy více.
Odpovědět
Re:

14.04.2017 00:30:51 | Daavot

Bohužel také máme špatnou zkušenost. Dodací lhůtu nedodrželi a reklamaci nám po příšerně dlouhé době neprávem zamítli... nakupovali jsme nábytek do úplně nového bytu z různých míst - nikde nebyl problém v reklamaci, většinou nebyl problém ani v produktu!
Odpovědět
Nevstřícnost, hrozné jenání, arogance

13.01.2018 22:02:09 |

Ahoj všichni, v ASKU jsme si pořídili sedací soupravu za cenu 25000,-, dle informací prodejce zlevněnou z 39000,-. Sedačka nám přišla s několika týdenním zpožděním, ale úplně jsem na ni nespěchali, tak to pro nás nebyl zas takový problém, i když jsme několikrát museli urgovat. Nyní máme sedačku 2 roky a 3 měsíce. Sedačka má sedáky i opěrky z látky a jen malý pruh mezi opěrkou a sedákem je umělá kůže. Kůže popraskala a loupe se. V ASKU nám samozřejmě reklamací zamítli s tím, že je po záruční době (na to asi mají právo dle zákona), ale s jakou arogancí s námi jednali bylo pro nás docela zarážející. Z jednání Brněnského ASKA jsem neměl sebemenší pocit, že by jen trošku chtěli něco řešit. Politika firmy je na úrovni tehdejších komunistických prodejců. Já se do budoucnu ASKU budu vyhýbat obloukem a vy, kteří přemýšlíte tam něco pořídit, radím to stejné. ASKO NE!!! Je mi jasné, že zaměstnanci se kterými jsem se reklamaci pokoušeli řešit mají jasné instrukce jak postupovat, možná jsou jim i připisovány negativní prémie za vyřízení reklamace, takže na ty se nezlobíme, ale naopak je lituji, že pracují pro takového zaměstnavatele. No i když na druhou stranu najít práci v dnešní době, kdy je nezaměstnanost 4%, není problém, takže je nelituji, asi tam chtějí pracovat a s politikou firmy souhlasí.
Odpovědět
Re: Nevstřícnost, hrozné jenání, arogance

01.02.2019 14:20:48 |

Bohužel před nákupem v Asku nás nenapadlo podívat se na jejich reference na internetu, takže jsme tam koupili 4 židle. Výsledek - nepoužitelné. Mají konstrukční vadu, šrouby nelze dotáhnout, v krabici byly zaměněny díly za jiné, takže 2 židle nelze vůbec smontovat a zbývající dvě mají jednu nohu o 1 cm kratší! Jednání reklamačního oddělení, jmenovitě paní Veverkové příšerné. Od reklamace uplynulo již 22 dní a stále není vyřízena. Odpovědi na maily buď žádné nebo vyhýbavé, neúplné, prodlužovací taktika. S podobným lemplovstvím jsme se snad kromě České pošty nikde jinde nesetkali. Je neuvěřitelné, že v dnešní době ještě může takováto firma existovat. Plácání na internetu ovšem nic nevyřeší, takže dáme podněty na příslušné státní orgány, pokud reklamace nebude v zákonné lhůtě vyřízena. V každém případě z nakupování v Asku jsme definitivně vyléčeni.
Odpovědět
Bída a utrpení :-D

23.05.2019 21:51:08 | Lucie B.

Z Aska jsem si objednala závěsy, místo nich mi přišla židle :-) obratem jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní skoro vynadala, že jsem ten balík neměla přebírat a jestli nepoznám židli :-D (podotýkám, že balík nebyl zas tak velkej ani težkej). Poslala jsem tedy mail na reklamaci, kde jsme se s paní cca po týdnu domluvily. Peníze vráceny a nikdy více. Ještě teda máme z Aska konferenční stolek a stolek pod TV a stejná hrůza. Nekvalitní, odbyté a montování bylo spíš za trest!!!
Odpovědět
Reklama
Reklama