BAUMAX jsou PODVODNÍCI!

Úvodní stránka Fóra Bazény, sauny, vířivky BAUMAX jsou PODVODNÍCI!

  • Toto téma obsahuje celkem 70 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna proběhla před 2 roky a 4 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 16. až 30. (celkem z 71)
  • Autor
    Příspěvky
  • #21492
    admin
    Správce

    Mám naprosto stejnou negativní zkušenost s baumaxem. Já naletěl s vodárnou, která nefungovala. Zboží nevymění, musím čekat 30 dní. přitom jednání ze strany obchodu přímo katastrofální. V baumaxu nekoupím už ani šroubek.

    #21493
    admin
    Správce

    18. 4. 2017. Po delším šetření jsem dnes zajel koupit do Mostu do Baumaxu nové dveře s kováním. Dveře byly zabaleny do igelitového obalu. Nahoře, dole přes rohy a svislé strany polystyrén jako kryt. Uvnitř obalu na spodní straně papír záruční list, který uvnitř mohl cstovat. Což se později ukázalo jako důležité. Ten papír zakrýval vadu výrobku na který jsem přišel až doma. Vada spočívala v tom že byly dveře z jedné strany dole napůl promáčknuté a proražené asi jako od paleťáku. Ihned po zjištění jsem zajel zpět a chtěl výrobek vyměnit. V jiný obchodech by to nebyl problém, jako už ve více případech. Tady nebyla předem žádná šance uspět. Musela se napsat žádost o reklamaci, ale podle té arogance vedoucí pochybuji, že se budou chovat normálně. Představte si, že jsem měl dveře rozbalit a pořádně zkontrolovat i když by pak byly dveře nechráněny . Což by asi nebylo pro převoz dobré. Bylo mě sděleno, že když opustí výrobek prodejnu můžu za všechny vady.
    Nakonec to pomalu vypadalo, že jsem si je sám prokopl nebo udělal sám. Musím dodat, že prodavač při první návštěvě mě vyndal dveře z regálu a zmizel, že má práci. Pak mě sepisoval reklamaci a to se podržte v té reklamaci bylo napsáno toto: 4. Zákazník požaduje opravu zboží i když nebude reklamace uznána a to na náklady zákazníka. No ještěže jsem to četl, jinak by mě napočítali nevim co. Sice řekli že to naskočilo automaticky, ale to mluví za vše co je to za firmu. Milé dveře jsem tam nechal a musím počkat jak dopadnu.

    #21494
    admin
    Správce

    Také přidám čerstvou zkušenost s Baumaxem Michle. Koupil jsem dveře, příplatkový materiál laminát CPL. Čekání 6 týdnů na výrobu by mi tak nevadilo. Ale na zbytku po zaříznutí spodku na míru jsem zjistil, že materiál není žádný CPL, nýbrž sprostá papírová tapeta. Na to mně ti slovenští borci opáčili, že oni to objednali dobře a tak ať si to vyřídím s výrobcem. O viditelné odbornosti personálu myslím je zbytečné psát. Prostě doporučuju tuto firmu vynechat ze života, prodávají totální šmejdy a ještě neumějí jednat.

    #21495
    admin
    Správce

    Asi CPL lepenka :-))), zaměstnanci slovenské lamy, majitelé poláci – co chcete lidi?

    #21496
    admin
    Správce

    Všem bombardovat a zase bombardov ČOIku.Nebejt línej a dát těch 16káblí za známku.Když tady budem jenom krafat ta jim přijde dalších b**ců dost

    #21497
    admin
    Správce

    Negativa firmy, to by bylo opravdu na dlouho, ale vypíšu zde par negativ, které v této firmě jsou na denním pořádku. Super polský počítačový systém, jelikož jako zaměstnanec BM je teměř připoůtán k počítači při jakékoliv situaci (objednávky, počet skladove zasoby,tisknut cen, cenové změny atd…) je tento systém natolik špatný že orientovat se v něm je naprosté peklo 1. Je celý v polštině 2. Ani samotní polští zaměstnanci (rezidenti) se v něm nějak moc neorientují.
    Zboží nebo zákazník? Toť dobrá otázka, jako ve všech normálních obchodech je náš zákazník náš pán, chyba lávky v této firmě je to trošku jinak. Jelikož je v této firm systém pyramidy tak h**no padá od vrchu tak si to dokážete představit. Vedoucí prodejny po vás chcou zaklidit zboží v ten týž den kdy přijde a ještě do toho obsluhovat zakazníky kteři nejsou zdaleka vstřícní a nechápou že máte ve skladě dalšich 10 praci ktere musíte mít hotové nebo přijdete o premie. Jelikož pan majitel povolil max 4 lidi na oddělení tak jsou veětšinou šichty po 2 když se zadaří tak ve 3,ale to se stavá jednou za uherský rok. A zde si mužete vybrat ze dvou cest buď si zaklidite zboží a bude te mít z 1/2 klid a bude te mít plochu plnou brblajicich lidí že tu nikdo nepracuje atd… a nebo budete na place dělat prodeje a objednávky a budete milt ve skladě nezaklizené zboží.
    Prodeje,objednavky,začáteční mzda.
    Tak jak už jsme zmínil když máte zrovna světlou chvilku na plněni tužeb zakazníku tak z jednoho prodeje vám jde 1kč do výplaty neboli se připisuje k obratovým premiím.
    -objednávky, s objednávkama je to trošku jinak a to tak že z utvořené objednávky máte 4% k obratovým premiim. Pokud však nesplnilte povinosti ve skladě se zbožím na nějake premie mužete zcela zapomenout a jdete domu se zakladní mzdou.
    Shrnutí mzdy
    Je takové že pokud máte premie mužete se dostat na přijatelné číslo okolo 20 tisic plus stravenky. Což se stane malo kdy protože dodržet všechny kriteria se kterýma vám nemužou vzít prémie je opravdu obtížné.

    Vedení firmy!!!
    Zdejší vedení je POLSKÉ v čele s Janem Papierszem. Jaké koliv úpravy na pobočkách jsou targédie jelikož pan majitel má pár svých oblíbených prodejen jako jsou např. v Praze v Ústí a ve Frýdku Mistku. Pani pospíšilová a pan konečný kteří mají dělat vzorové prodejny jak by to mělo vypadat, ale jelikož neni v teto firmě spolupracovat leva ruka s pravou tak každá práce se dělá Minimalně na 10x .

    Vedení Ostravské prodejný.
    Toto vedení je vyvážene jelikož hlavní vedoucí Ing. Lažek je i***t který se neumí absolutně chovat k lidem nebo vyjit vstříc jsou tady další dva nejmenovani vedoucí za jejichž vedení vladne v obchodě tichá anarchie. A vesměs si muže dělat kdo chce co chce ale pod podmínkou že práce bude hotová.

    Chování kolegů
    Kolegové jsou v klidu do té doby než se nedozvíte co o vás mluví za vašimi zády.

    Pro shrnutí kdo by i přes tuto recenzi chtěl nastoupit nastupujte těsně před začatkem noveho měsíce protože kdyby jste nastoupili např 1.3 tak máte celý první měsíc bez prémii proto radím nastup zařídit tak aby byl před začátkem nového měsíce např 29.8 ať máte aspoň snahu se pokusit mít premie.

    #21498
    admin
    Správce

    Ahoj lidi tak Baumax v Letňanech….. koupil jsem tam regál na zboží….údajná nosnost police 150kg… po sestavení jsem tomu moc nevěřil a zatížil každou z pěti polic cca na max 20kg. po asi 3 hodinách šílený rámus a regál se zkroutil. Další den reklamace a vedení pobočky na toto no to musí na reklamaci…. dnes telefonát, že reklamace nebyla uznána… no holt to reklamuji znovu a ač jde o pár korun nedám se.

    PS. přiložený návod jsem splnil do posledního polského obrázku 😀

    #21499
    admin
    Správce

    Pokud Vám reklamaci neuznají,tak to reklamujte znovu. Firma nemá právo chtít náklady za neoprávněnou reklamaci, takže jim to můžete takhle mlátit o hlavu po celou dobu dvouleté záruční lhůty. Mám zkušenosti, že se Baumax v kvalitě výrobků a služeb pod Polákama hodně zhoršil. Navíc jsem slyšel od prodavačů, jak musí ze svého hradit ztráty oddělení, které ochranka skoro nehlídá. Nejlepší je v takové firmě nenakupovat a nechat ji padnout. Baumax je ze všech hobby řetězců nejhorší, i když pod minulým majitelem tomu tak určitě nebylo a rád jsem v něm nakupoval.

    #21500
    admin
    Správce

    Zajímavý! Já v Baumaxu nakupuju dost pravidelně a zatím se mi žádná špatná záležitost nestala.. Budu si dávat pozor. Díky 🙂

    #21501
    admin
    Správce

    Ahoj, nekupujte nic na eshopu, ja objednal komodu, platba musi byt ihned provedena. Nakoupil jsem a uhradil 31.1.2019, do dnes nemam vysnenou komodu. Kdybych se nezajimal, kde to zbozi je, nebo co bude, nevim nic. Spolecnost nekomunikuje, na eshop se defacto neda dovolat. Mel jsem prez 500x volani jako odchozi hovor, dovolal jsem se 2x, jednou bylo receno, ze zbozi dorazi tehdy a tehdy, zbozi nikde, dalsim telefonatem bylo sdeleno, ze zbozi jiz bylo na cilove prodejne, ale bylo poskozene – (asi by me mel nekdo kontaktovat) – byla to lez. Zasel jsem na prodejnu a nic nemeli v systemu. Resit to nemohli, protoze nejsou provazany obchody kamenne s eshopem – taky divne. Vedouci prodejny vsak zjistil, ze zbozi bych mel obdrzet 16-17.2.2019 – to se nestalo, po dalsim telefonatu sdelil datum 18.2.2019 a nic. Dnes 19.2.2019 jsem se dozvedel, po urgencich na prodejne, ze komoda bude mozna za dalsich 14 dni 🙂 to je mazec. No – zvazuje se medializace a PCR – sice to neprekrocilo 5 tisic, ale i tak je to hnus. Nikdo s vami nekomunikuje a kdyz jsem se dovolal na ucetni odbor, pani mi sdelila, ze oni takto proste funguji a ze nas je opravdu tisice zakazniku, takto poskozenych. No mazec. Na ucetni odbor se clovek dovola vzdy. 🙂 no – je videt ze Polaci jsou opravdu prasata. Ostatni kauzy s timto narodem jsou asi vsem znamy.

    #21502
    admin
    Správce
    #21503
    admin
    Správce
    #21504
    admin
    Správce
    #21505
    admin
    Správce

    http://mewkid.net/order-amoxicillin/ – Amoxicillin 500mg Capsules Amoxicillin Online jny.qfsz.obydleni.cz.zst.ez http://mewkid.net/order-amoxicillin/

    #21506
    admin
    Správce

    Zcela souhlasím. Mám stejne
    zkušenosti.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 16. až 30. (celkem z 71)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.